Hur fan kan 11 dagar kännas som en evighet?!?

Matte nationella B gjorde jag i morse, tog typ 1 timma och 45 min. Men man fick sitta i 4 timmar om man ville.. Men jag orkade inte tänka mer, Godkänd var 13 poäng om jag inte minns fel, och det borde man väl klara (av 45 möjlga poäng).. Fan va skönt det skulle kännas med Godkänd i Matte B, efter som jag har verkligen kämpat med den kursen.

Tror det var Tyska nationella vi gjorde igår, tyckte inte det såg ut som ett nationellt prov, men det var det nog ändå.. Utan förvarning att det skulle vara den dagen, det var lite elakt. Jag som hade tänkt plugga inför det.. faaan också...

Stadsmaran på lördag, inte taggad. Jag kommer aldrig orka en mil på lördag, noway, men jag kommer göra mitt bästa i alla fall... Och då får det bli hur fan det vill... Drygt att det är ett på dagen, hela lördagen förstörd, plus att man kanske måste stanna i Luleå hela helgen.... Suck

Längtar till sommarlovet!!!... Ska man anmäla Boss till utställningen den 5 juni?? Hm det vore ju förjävligt om man får dåligt pga att han löser hår nu... Så det kanske är lika bra att vänta till senare i sommar, då kan man fara söder ut och kasnke få se något av hans syskon.. Det skulle va nått de:)

Inväntar snart en dryg lektion, handels... Om man bara fatta vad fan han vill ha ut av uppgiften vi fått som ska presenteras i 15 min (!)...


"Orka bry sig om personer som suger ut din glädje"

By the way, det har ju varit en liten Nalle Björn vid Kanis igår... Jag tror för övrigt att Boss kommer bli en bra älg och björnhund.. Eller rättare sagt jag VET!!



Kommentarer
ab

Lillbjörnen vid kanis var ju hur söt som helst! hoppas den hittade björnmamman=)

2011-05-17 @ 20:59:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BlueEyeBlue

Allt som berör ens vardag, tråkiga och roliga saker! Men satsa på att minnas det roliga och lära sig av sina misstag!

RSS 2.0