KD

Jobbar med Kristdemokraterna (KD) på samhälls/svenska... Suck så drygt, inte ett dugg inspererad att jobba med det partiet, visst om man kollar vad de vill så ser det väl i stora drag bra ut, men ne jag är fan inte kristen... Och kommer heller aldrig bli det!

Jag tror ska starta ett parti som heter "Änglarna", och föra fram det jag tycker är viktigt. Det kommer vara ett fint samhälle tror jag, hehehe... Nemen politik kan vara ganska sköj ändå (ibland).. Jag gillar bara inte snubbar eller för den delen damer som går runt i kostym och försöker ljuga om sina saker de vill göra... Men varje valår går varje jävla människa på deras typ " vi ska ge alla en miljon var"... om sverige får råd... hahaha...

Så snälla människor sluta ljug hela tiden, sluta var falska och sluta bete er illa mot andra...

FAN VA JAG ÄR LESS!!!

Handelsredovisning = jag dör

Nk prov= jag får IG

.... Det är 9 skoldagar kvar!!!! håll ut nu


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BlueEyeBlue

Allt som berör ens vardag, tråkiga och roliga saker! Men satsa på att minnas det roliga och lära sig av sina misstag!

RSS 2.0