Nedräkningen har börjat

Redan hemma från skolan, alla dagar borde vara som denna!
Börja 8.15 och sluta 11.30...
Nu hade jag tänkt att jobba vidare på min otroligt dryga webbutik... Allt bara tjorvar med den. Höll på i flera timmar med den och ändå stampade jag på samma ställe hela tiden. Det är då det är risk för utbrott!!
Nemen seriöst, den adminstrativa sidan för webbutiken är helt sjukt konstigt, inte så lätthanterlig... Men det är väl bäst att jag försöker i alla fall.
Nedräkningen har börjat.... 18 skoldagar kvar till sommarlovet för mig... Längtar!!

Härligt att det är fredag imorgon, och så slipper man ARL = slutar 13.50.

Ha de fint!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BlueEyeBlue

Allt som berör ens vardag, tråkiga och roliga saker! Men satsa på att minnas det roliga och lära sig av sina misstag!

RSS 2.0