Stadsmaran 2011

Stadsmaran 2011 är avklarad, dock blev det inte riktigt så bra som jag hade hoppats på, eller vad jag hade hoppats på för drygt en månad - efter som då trodde jag att jag skulle idas jogga mer än vad jag gjort.. Jag har nog bara joggat 7 gånger sen förra årets stadsmara, så då ska man nog inte hoppats för mycke... Tiden blev i alla fall 58.44 jämförelsevis med förra året 01.00.41

Få se det blir 1 min 57 sek bättre tid... Det var Ynkligt. Men va fan 7 gånger joggning innan är ju inget... Måste börja jogga mer...

... Ångrar mig att jag inte tog i riktigt allt i loppet, fan typiskt mig... Men JOBBIGT var det i alla fall, speciellt med så hårt underlag - asfalt...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BlueEyeBlue

Allt som berör ens vardag, tråkiga och roliga saker! Men satsa på att minnas det roliga och lära sig av sina misstag!

RSS 2.0