Gråhund

Bara därför jag gillar Gråhundar så mycket så ska jag "sno" lite bilder från internet...





































GULLIGT VÄRRE!!!

Världens bästa hundras om du frågar mig.

Dom är bara för underbara... Börjar sakna Boss mer och mer när jag ser kort på andra Gråhundar...

Nästa helg får man se en hel del Gråhundar på utställningen :) Me Like ;)

Denna blogg är i första hand tänkt att handla om Boss, jakt, utställning osv

"En RIKTIG jakthund med attityd - Gråhund" citat Amanda Karlsson ;)


OBS!! Det är morsdag på söndag, missa inte det:)

 



Kommentarer
Gniztra

Jätte söt blogg du har;-)



Skulle bli jätteglad om just du kolla in i min intershop;-)



www.Gniztra.com



Fake piercings,MAC smink,Coola ringar,smycken och mycke mera..



Puzz

2011-05-27 @ 21:56:40
URL: http://www.gniztra.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BlueEyeBlue

Allt som berör ens vardag, tråkiga och roliga saker! Men satsa på att minnas det roliga och lära sig av sina misstag!

RSS 2.0