Uträkning :)

Gjorde en uträkning igår, minns inte exakt, men det är i alla fall typ 25 skolveckor kvar till friheten = studenten!! 25 veckor låter ju som inget alls, men när jag tänker på vilka dryga "berg" man måste uppför så landar jag plötsligt på jorden igen, nOOOO.. Alla förbannade saker man måste göra och... ne resten håller jag för mig själv - bäst så, hehe.. Räkna till 25 går fort, så det är inte så länge kvar - Ska faan klara det...

Gjorde för övrigt julfynd på Hemtex, skulle ha kostat typ 1200:- men det gick på ca 250:-...  Bra affär kallar jag det :) På tal om jul, snart dags att köpa julklappar, lär inte gå bra med min dåliga fantasi.


Längtar till helgen = SLÖA :)


Dags för Wordfeud:)


Ha det bäst nu!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BlueEyeBlue

Allt som berör ens vardag, tråkiga och roliga saker! Men satsa på att minnas det roliga och lära sig av sina misstag!

RSS 2.0