Hallo:)

Det bara tisdag och ändå har jag bara lektion kvar i skolan denna vecka, om man inte räknar med praktiken då. How ever det gick förbannat kasst på Religions provet idag, stressad - halv konstiga frågor och total black out!! Jag hatar när det blir så, nästan alltid till prov...

Tänkte kolla om lite recept till min kommande receptbok:)
Få se om man tittar några läckerheter eller blir inspirerad! :)

Hoppas detta sjukt dåliga väder drar snart, jag hatar verkligen regn... Men visst kan det vara lite mysigt ibland, men inte när man är ute och går.

Ha de!!

// Amanda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BlueEyeBlue

Allt som berör ens vardag, tråkiga och roliga saker! Men satsa på att minnas det roliga och lära sig av sina misstag!

RSS 2.0